https://www.eventmarketingconference.gr/wp-content/uploads/2019/09/gavin_downes-320x320.jpeg
Head of Strategy & Planning (EMEA), Clive

Gavin Downes


O Gavin είναι Head of Strategy & Planning στην Clive, ένα agency με έδρα το Λονδίνο και εξειδίκευση στα events. Είναι υπεύθυνος για τις εκδηλώσεις που διοργανώνει το agency στην Ιρλανδία και επικεφαλής της ομάδας Strategy & New Business για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

O Gavin έχει εργαστεί σε brands και agencies και έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως το Facebook,  το Slack, η Dell, η Accenture, η Irish Life, το Pinterest, η Telefonica O2, η Vodafone, η 3Mobile, η Nokia και η Heineken. Παράλληλα έχει διδάξει στο τμήμα Digital Marketing του UCD Michael Smurfit Graduate Business School, στην Ιρλανδία, αρθρογραφεί σε εκδόσεις για το Marketing και έχει συμμετάσχει σε σχετικές μελέτες.

Βρίσκεται στον χώρο των events για περισσότερα από 15 χρόνια, σχεδιάζοντας αξιομνημόνευτα B2B και B2C events. Έχει συμβάλει στην ανάπτυξη brands, στην εκπόνηση στρατηγικής εταιρειών από ποικίλους κλάδους και έχει συνδέσει το όνομά του με την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων για τους πελάτες του. Το πάθος του είναι η δημιουργία δημοφιλών experiential ενεργειών, η αξιοποίηση των data και της digital τεχνολογίας, η παραγωγή εκδηλώσεων μεγάλης κλίμακας και η συνεχής εξέλιξη του event και Marketing Planning.

Στο συνέδριο o Gavin θα μιλήσει για τον ρόλο της τεχνολογίας, του data science και του AI στον μετασχηματισμό των live events.

The Keynote

“The Digital Experience – how technology, data and AI are transforming live events”

Σε μία εποχή ραγδαίου μετασχηματισμού, σε όλες τις αγορές, οι event marketers μαθαίνουν πώς να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο την τεχνολογία, τα data και την Τεχνητή Νοημοσύνη, για να βελτιώσουν την εμπειρία του κοινού. Επιπλέον, οι εταιρείες παραγωγής χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τεχνολογικές και δημιουργικές λύσεις, σε όλα τα στάδια ενός event, για να μεγιστοποιήσουν το engagement του κοινού, να συλλέξουν data, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να προσφέρουν τελικά στο κοινό εμπειρίες μέσα από διάφορα touchpoints. Μία από τις  προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διοργανωτές , οι παραγωγοί και οι strategists είναι η επιλογή των κατάλληλων τεχνολογικών μέσων και λύσεων, ώστε να επιτύχουν το μεγαλύτερο δυνατό ROI. Στην παρουσίασή του, ο Gavin θα δώσει την εικόνα του τοπίου των events, όπως αυτό διαμορφώνεται στον 21ο αιώνα, θα μιλήσει για τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία ενός event και που πρέπει να λαμβάνουν υπ’ οψη τους όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές και θα μοιραστεί με το κοινό case studies που αναδεικνύουν επιτυχημένες εφαρμογές τεχνολογικών εργαλείων και δημιουργικών λύσεων.

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Στέλιος Κιοσσές, T: 210 6617777 (εσωτ. 149), Ε: [email protected]

Χορηγίες
Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 152), Ε: [email protected]

Περιεχόμενο
Βασιλική Κοτζιά,  E: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com